Hogyan reklámozzunk egy terméket?

form.jpg paczka.jpg form2.jpg
1. töltse ki a panasztételi űrlapot 2. küldje el nekünk az űrlapot 3. várjon a válaszunkra:
Töltse ki az összes szükséges információt, hogy feldolgozhassuk a kérését A panaszára válaszul egy e-mailt fog kapni, amelyben megerősítjük, hogy megkaptuk az üzenetét.
Ne törölje, hanem őrizze meg.
A lehető leghamarabb felvesszük Önnel a kapcsolatot, és tájékoztatjuk a további teendőkről.
A terméket nem kell visszaküldenie nekünk.
Mi megtaláljuk az Önnek legmegfelelőbb megoldást.





REKLAMÁCIÓS ELJÁRÁS

Az eladó felelős a vásárlóval szemben, ha az eladott árunak anyagi vagy jogi hibája van (jótállás).

A Meester Group sp. z o.o., székhelye: ul. Wagrowska 2 (61-369), Poznań, a Mark Adler, Huzaro, Vertenz, Athler, Tulano és Gregman márkák tulajdonosa garantálja a termékek megfelelő működését a használati útmutatóban leírt műszaki és üzemeltetési feltételeknek megfelelően.

A garancia időben korlátozott. A különböző termékekre és azok alkatrészeire különböző terjedelmű és időtartamú garanciák vonatkoznak, a következő dokumentumban leírtak szerint. A jótállás részleteit és kizárásait weboldalunkon a "Jótállás" menüpont alatt ismertetjük.

A garancia nem terjed ki a termékek működésből eredő természetes elhasználódására vagy a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkra. A garancia nem terjed ki továbbá a felhasználó által okozott mechanikai sérülésekre, beleértve a repedéseket is. A garancia nem terjed ki a hosszan tartó napfénynek való kitettség okozta kifakulásra és a szövetek egyéb hibáira, a készülék nem megfelelő ápolása, pl. túl magas hőmérsékleten történő mosás, erős mosószerekkel történő tisztítás, hő-, elektromos és folyadékkárok, valamint a jogosulatlan változtatások és módosítások okozta hibákra és károkra.

A termék hibáit és sérüléseit mindig azonnal jelenteni kell, amint azokat felfedezik. Ne használja tovább a terméket, ha hibát vagy sérülést észlelt, mert ez súlyosbíthatja a hibát vagy sérülést, és veszélyeztetheti a felhasználó egészségét vagy akár életét. A terméket a reklamációs eljárás idejére biztosítani kell, majd a gyártó vagy a meghatalmazott szolgáltató utasításainak megfelelően kell használni.

A hiba elhárítására vagy az eladott termék hibátlan termékkel való kicserélésére vonatkozó igény a hiba felfedezésének napjától számított egy év elteltével évül el. Ha a vevő fogyasztó, az elévülési idő nem járhat le az 1. mondatban meghatározott határidő lejárta előtt.

Ahhoz, hogy az érvényességet megfelelően ellenőrizni tudjuk, kérjük, töltse ki az igénylőlapot a szükséges adatokkal: Név és vezetéknév/cégnév, információ arról, hogy a termék javítását/cseréjét/engedményt/visszatérítést várja-e, számlaszám az esetleges banki átutaláshoz), telefon, e-mail, nyugta száma/tényállás - a Meestergroup Sp. Z o.o.-tól eltérő eladótól történő vásárlás esetén csatoljon ilyen igazolást pdf vagy jgp formátumban, a hiba leírását - beleértve a hiba előfordulásának és észlelésének körülményeit, a hiba időpontját, fényképeket/videót a kárról.

Az ügyfél törvény által garantált vagy a jelen általános szerződési feltételeken alapuló jogainak megsértéséből eredő panaszokat a következő címre kell küldeni:

A termék közvetlen elküldésével a szervizünkhöz:

Meester Group Sp. Z o.o, ul. Zwierzchowskiego 31a, 61-249, Poznań PL

egy reklamációs űrlapot, amelyet itt talál

A nyomtatványon azt az információt, hogy a termék javítására/cseréjére/árcsökkentésre/visszatérítésre számít-e.

Ha a fenti kérések közül választ, kérjük, vegye figyelembe a következő szabályokat:

Nem kérheti a szerződés felbontását, ha a hiba jelentéktelen.

ha árcsökkentést kér, meg kell adnia, hogy milyen értékkel kell csökkenteni az árat.

Ön kérheti a szerződés elállását vagy árleszállítást, kivéve, ha az eladó a hibás dolgot hibátlan dologra cseréli, vagy a hibát azonnal és a vevőnek okozott indokolatlan kellemetlenségek nélkül kijavítja. Ez a korlátozás nem vonatkozik arra az esetre, ha a dolgot az eladó már kicserélte vagy kijavította, vagy ha az eladó nem teljesítette a hibátlan dolog kicserélésére vagy a hiba kijavítására vonatkozó kötelezettségét.

Az eladó köteles a vevő megkeresésére haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül válaszolni. A reklamációra adott választ - a reklamáció benyújtásának módjától függően - a vásárló által megadott e-mail címre küldi. Nem szabad elfelejteni, hogy a panaszra adott válasz a panasz megalapozottságának megerősítését vagy vitatását jelenti. Ez azonban nem jelenti azt, hogy az árut a szerződés szerinti állapotba kell hozni ezen az időszakon belül. Ugyanakkor az eladó fenntartja a jogot, hogy megváltoztassa a panasz megoldásának módját, ha véleménye szerint a vevő által javasolt módszer lehetetlen vagy túl költséges.

Az utánvéttel feladott csomagokat az eladó nem fogadja el.

A Szerviz és a gyártó nem vállal felelősséget a javított termék használhatatlanságából eredő károkért és veszteségekért.

A reklamációra benyújtott termékeket előzetesen meg kell tisztítani. Kizárólag kartoncsomagolásban (eredeti vagy csere) csomagolt termékeket fogadunk el reklamációra.

A termékek visszaküldéséhez azokat szét kell szerelni (ez az összeszerelendő termékekre vonatkozik) és úgy kell csomagolni, hogy védve legyenek az esetleges szállítási sérülésektől. A csomagra fel kell ragasztani a HIRDETÉS feliratú matricát.

Ha a reklamációt elfogadják, a terméket megjavítják vagy kicserélik egy új termékre, vagy ha ez már nem lehetséges, kicserélik egy másik termékre (a vevővel előzetesen egyeztetve) vagy visszatérítik a vételárat. A tájékoztatást a support@meestergroup.pl e-mail címen kapja meg.

Az üzletben kínált összes árut magáncélú felhasználásra szánjuk. A kereskedelmi célokra használt árukkal kapcsolatos reklamációkat a gyártó elutasíthatja - ha az áru hibája a nem háztartási körülmények között történő intenzív használatra vezethető vissza. Ezenkívül a fényképeken látható színek az elektronikus megjelenítés miatt kissé eltérhetnek a tényleges színtől. Mindazonáltal igyekszünk biztosítani, hogy a weboldalon található fényképek pontosan tükrözzék az áru megjelenését. Felhívjuk azonban figyelmét, hogy az egyéni monitorbeállítások ezt némileg megnehezíthetik, és ez nem jelent termékhibát.

A jótállási jogok a következő esetekben szűnnek meg:

- A jótállási időszak lejárta

- A Meester Group hivatalos kereskedőin kívül végzett javítások és/vagy módosítások esetén

- A megfelelő üzemeltetési és karbantartási utasítások be nem tartása.

- Hibás vagy sérült termék használata, amely a termék további károsodását vagy a felhasználó személyi sérülését eredményezheti.

A jelen jótállásban foglaltak kivételével a Meester Group, annak alkalmazottai és hivatalos kereskedői nem vállalnak felelősséget semmilyen veszteségért vagy kárért (beleértve a felhasználó gondatlansága vagy mulasztása által okozott véletlen vagy következményes veszteséget vagy kárt). A jelen jótállás alapján minden igényt a hivatalos kereskedőhöz kell benyújtani. A jótállási igény elbírálásához a vásárlás igazolása szükséges: vásárlási bizonylat, számlaszám vagy bolti rendelés száma.

A vásárlás országán kívül benyújtott igényekre díjak és egyéb korlátozások vonatkozhatnak. A jótállási időszak és a különleges feltételek országonként eltérőek lehetnek. Ez a jótállás nem zárja ki, nem korlátozza és nem függeszti fel a vásárlónak az eladott áruk hibáira vonatkozó jótállási rendelkezések szerinti jogait.

Cookie hozzájárulás